vytvořeno: 28.4.2023, před 1 rokem v rubrice Aktuality
Informace pro přijaté uchazeče
- Rozhodnutí o přijetí se poštou nerozesílají.
- Zákonný zástupce uchazeče uplatní zápisový lístek na základě oznámení rozhodnutí o přijetí, nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne oznámení rozhodnutí o přijetí (to je den zveřejnění, tedy 28. duben 2023).
- Zápisové lístky je možné odevzdat přímo ve škole, nebo zaslat poštou. Úřední hodiny jsou stanoveny následovně: v pátek 28. dubna 2023 od 12.30 do 15.00, v úterý 2. 5. 2023 od 7.30 do 17.30 a ve středu 3. 5. 2023 a ve čtvrtek 4. 5. 2023 od 7.30 do 17.00 hodin. V dalších dnech jsme zde pro vás od 7.30 do 15.15 hodin.
- Zápisové lístky předá uchazečům základní škola.
- Pokud zákonný zástupce neodevzdá zápisový lístek uchazeče ve lhůtě deseti dnů, zaniknou právní účinky rozhodnutí o přijetí na naši školu.
- Pokud přijatý uchazeč ví, že na naši školu nenastoupí, budeme rádi, když nám tuto skutečnost zákonný zástupce oznámí e-mailem (info@sosgsm.cz) nebo telefonem (734 261 695) . Umožníte tím přijetí dalších uchazečů, kteří nebyli z kapacitních důvodů přijati, v rámci autoremedury.
- Informativní schůzka pro budoucí studenty 1. ročníků se uskuteční ve středu 7. června 2023 (viz příloha).
Informace pro nepřijaté uchazeče
- Rozhodnutí o nepřijetí ke vzdělávání si mohou zákonní zástupci uchazečů vyzvednout osobně v kanceláři školy; v pátek 28. dubna 2023 od 12.30 do 15.00, v úterý 2. 5. 2023 od 7.30 do 17.30 a ve středu 3. 5. 2023 a ve čtvrtek 4. 5. 2023 od 7.30 do 17.00 hodin.
- Nevyzvednutá rozhodnutí o nepřijetí budou zaslána poštou do vlastních rukou.
- Rozhodnutí o nepřijetí ke vzdělávání, které nelze doručit, se ukládá v zákonné lhůtě na poště, pak je považováno za doručené
- Proti tomuto rozhodnutí lze v souladu s ustanovením § 18 zákona č. 135/2020 Sb. podat odvolání.