vytvořeno: 24.5.2023, před 2 roky v rubrice Aktuality
Informace pro přijaté uchazeče
- Rozhodnutí o přijetí se poštou nerozesílají.
- Zákonný zástupce uchazeče uplatní zápisový lístek na základě oznámení rozhodnutí o přijetí, nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne oznámení rozhodnutí o přijetí (to je den zveřejnění, tedy 7.červen 2023).
- Zápisové lístky je možné odevzdat přímo ve škole, nebo zaslat poštou. Úřední hodiny jsou stanoveny následovně: každý pracovní den od 7.30 do 15.00 hodin.
- Pokud zákonný zástupce neodevzdá zápisový lístek uchazeče ve lhůtě deseti dnů, zaniknou právní účinky rozhodnutí o přijetí na naši školu.
- Pokud přijatý uchazeč ví, že na naši školu nenastoupí, budeme rádi, když nám tuto skutečnost zákonný zástupce oznámí e-mailem (info@sosgsm.cz) nebo telefonem (734 261 695) . Umožníte tím přijetí dalších uchazečů, kteří nebyli z kapacitních důvodů přijati, v rámci autoremedury.
- Informativní schůzka pro budoucí studenty 1. ročníků maturitních oborů (Agropodnikání a Mechanik seřizovač) se uskuteční ve středu 7. června 2023 a informativní schůzka pro budoucí studenty 1. ročníků učebních oborů se uskuteční ve čtvrtek 8. června 2023 na odloučeném pracovišti v Uherském Hradišti.
Informace pro nepřijaté uchazeče
- Rozhodnutí o nepřijetí ke vzdělávání si mohou zákonní zástupci uchazečů vyzvednout osobně v kanceláři školy; v následujících pracovních dnes v době od 7.30 do 15.00 hodin.
- Nevyzvednutá rozhodnutí o nepřijetí budou zaslána poštou do vlastních rukou.
- Rozhodnutí o nepřijetí ke vzdělávání, které nelze doručit, se ukládá v zákonné lhůtě na poště, pak je považováno za doručené
- Proti tomuto rozhodnutí lze v souladu s ustanovením § 18 zákona č. 135/2020 Sb. podat odvolání (vzor odvolání najdete v přílohách).
V případě dotazů k výsledkům přijímací zkoušky můžete kontaktovat Mgr. Soňu Patočkovou, zástupkyni ředitele školy (tel: 735 746 554).